úterý 5. listopadu 2013

Oblíbené YouTube kanály

Googlením na internetu už najdete opravdu vše. Já jsem ale spíše vizuálně založený člověk, a když potřebuji najít například recept, návod nebo popis, většinou jdu rovnou na YouTube a nechám si to tam vysvětlit :-). Za několik let jsem si utvořila dlouhý seznam YouTube kanálů, které pravidelně sleduji a jsou pro mě velkou inspirací v oblasti vaření, kosmetiky, módy ale třeba i mateřství a lifestylu. Vlastně už se vůbec nedívám na televizi, ale pravidelně sleduji své oblíbence na YouTube :-)

Zde je pár tipů na super YouTube kanály, které vás budou bavit:

Vaření/Jídlo
Jamie je skvělý, to ví každý. Na jeho YouTube kanále ale najdete nejen jeho recepty, povídání o jídle i vtipné scénky, ale i další skvělé kuchaře a především mého oblíbeného Gennara, který vaří klasickou italskou kuchyni (skvělé video s Gennarem například zde).
Čtyři fešní kluci vaří skvělá jídla a navíc u toho nadělají spoustu srandy :-)
Při sledování videí Food Wishes se mi pokaždé sbíhají sliny a mám ohromnou chuť jít sehnat suroviny a recept okamžitě ozkoušet :-). Videa jsou navíc velmi návodná a postup dobře pochopitelný i v případě, že nerozumíte dobře anglicky.

Kosmetika/make-up/vlasy
Lisa Eldridge je jedna z nejznámnějších a nejvyhledávanějších vizážistek a líčí převážně slávné osobnosti a modelky. Moc se mi líbí její práce a miluju její videa, kde prozrazuje své profesionální tipy a oblíbené produkty.
Videa Luxy Hair mě inspirovala k vytvoření jiného účesu, než rozpuštěných vlasů nebo culíku. Některé účesy jsou složitější a vím, že je na sobě nikdy nezvádnu vytvořit, ale i tak mě její tutoriály moc baví.
Annie je krásná a její videa také. Dozvíte se od ní hodně o líčení, kosmetice i módě a poradí vám skvělé tipy a triky.

Mateřství/lifestyle/sport

Anna je stylová šestadvacetiletá irská maminka, která natáčí videa o mateřství, kosmetice, vaření a módě. Když jsem byla těhotná, pravidelně jsem sledovala její týdenní vlogy o těhotenství - jaké má symptomy, na co má chuť, z čeho se jí dělá špatně, co nakupuje pro miminko, kde shání mateřské oblečení, atd. Za její videa jsem byla opravdu vděčná, protože jsem se z nich dozvěděla spoustu informací, které vám váš lékař nesdělí a bylo to skoro jako si popovídat s kamarádkou :-)



Casey je velmi motivující fitness trenérka, která se řídí heslem "Train like a beast, look like a beauty!" Když se rozhodnete si s ní doma před monitorem zacvičit, budete se za chvíli cítít, jako v tělocvičně. S Casey je navíc fakt sranda a opravdu se s ní zapotíte.



Zoe je jedna z nejznámějších britských vlogerek/blogerek a já se vůbec nedivím. Je totiž moc vtipná, talentovaná a má super nápady. Na jejím kanále najdete videa o módě, kosmetice, ze života a také vtipné scénky s ostatními známými YouTubery.

Prozraďte mi do kometáře, jaké kanály na YouTube sledujete vy?

4 komentáře:

  1. Ahoj, díky za tipy, obzvlášť mě zaujaly food kanály. Já mám ráda třeba beauty kanál Tati ------ http://www.youtube.com/user/GlamLifeGuru
    Měj se, Majka

    OdpovědětVymazat
  2. Není zač ;-) Já děkuji za Tvůj tip, vypadá zajímavě a řadím si mezi své subscribed kanály :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Na J. O. taky koukám, je to můj oblíbenec na instagramu má ještě moc zajímavé fotky.

    OdpovědětVymazat
  4. Jojo, Jamieho Instagram také sleduji a vždy se mi sbíhají sliny :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář :-)