úterý 21. ledna 2014

Božská Helenka aneb recenze na řasenku od Heleny Rubinstein

Nepotřebuji nijak zvlášť drahou a luxusní dekorativku a většinou si vystačím s Avonem, Rimmelem nebo Maybelline (ok, ok pro MAC mám trochu slabost), ALE řasenku už si asi nikdy z drogerky nekoupít. A proč? Protože mám svou Helenu!

Lash Queen od Heleny Rubinstein je opravdu něco extra. Tahle řasenka je podle mě Rolls - Royce mezi řasenkami. Lash Queen vaše řasy totiž tak prodlouží a zhustí, že se pomalu nebudete poznávat. Kromě toho se vůbec nedrolí, nedělá žmolky na řasách a rozhodně vydrží celý den, tak jak byla ráno nanesena.

Trochu jsem si (v rámci svých omezených dovedností) s fotkou pohrála ve Photoshopu, aby Helena působila trochu až posvátným dojmem :-)

Dalším plusem je to, že jedno balení mi vydrží i půl roku, a to bych bez namalovaných řas nešla ani vynést odpadky :-) Parkrát jsem se vracela k různým levnějším produktům z drogerie, ale prostě to nebylo ono a tyhle řasenky většinou vyschly po necelých dvou měsících. Když jsem si to spočítala, zjistila jsem, že se do Heleny vlasten vyplatí investovat, a to mě potěšilo a utvrdilo v tom, že je má vyvolená, jediná a zamilovaná, budu ji už navždycky věrná a pravidelně na ni budu střádat do prasátka :-)

Jinak níže si můžete prohlédnout výsledný efekt na mých řasách a myslím, že není potřeba k tomu již cokoliv dodávat, natož psát, které foto je před nanesením a které po :-). Omlouvám se za děsivý detail mého oka a doufám, že jste se u monitoru  moc nepolekali...

Také se musím omluvit za velice nekvalitní obrázek, ale nevěřili byste, jak složité je vyfotit si vlastní oko zblízka :-)

Bez Heleny se zkrátka cítím asi jako panda na obrázku níže :-)

Zdroj obrázku: http://englishblogmmg.edublogs.org/2013/10/01/no-mascara-girls/

Kolem a kolem, je Lash Queen DOKONALÁ řasenka a pro mě bez jediné vady (snad až na tu cenu). Seženete ji v Sephoře, ale doporučuji ji případně objednat z Parfums.cz, kde ji mají mnohem levnější.

S jakou řasenkou jste spokojené vy? Prosím o vaše rady a tipy :-)

4 komentáře:

  1. Ahoj Puntiku, diky ted si budu muset tu rasenku asi taky koupit!!! Jinak libi se mi, ze i u recenze na rasenku jsi vtipna :-D U recenze jsem se bavila a panda me fakt dostala!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Anonymní, děkuji :-) Jako nechci to tlačit, ale fakt za koupi stojí a uvidíš, že budeš spokojená.

      Vymazat
  2. Ja mám ráda od max factor false lash effect. ale tahle opravdu vypada dobre. mozna na ni taky nastradam. nevis jestli nemají nějaké vzorky? díky adéla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, díky za tip. Progooglím to a podívám se na nějaké další recenze a třeba to bude moje nová Helena :-) Měj se fajn

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář :-)