pondělí 16. prosince 2013

Oblíbená krášlidla

V poslední době jsem si velmi oblíbila (nebo znovuoblíbila) následující krášlidla.


Avon - Anew Vitale oční krém - Tento oční krém krásně voní, nedráždí oči, skvěle se vsákne do pokožky a zjemní ji. Jak už jsem tu jednou zmiňovala, nevěřím na zázračné vyhlazení vrásek a linek pod očima, ale rozhodně věřím v pořádnou hydrataci a výživu, což tento krém dokáže.

Elizabeth Arden - Eight Hour Cream - Eight Hour Cream jsem si pořídila na základě doporučení Lisy Eldridge. Podle ní je tento krém neuvěřitelně hojivý a pomáhá na popraskané rty, ekzémy, suché lokty, atd., atd. Protože celou zimu trpím na popraskané rty a suchou kůži na rukách, rozhodla jsem se tento zázrak vyzkoušet. V tubě je hutný gel s takovou zvláštně rezavou barvou. Vůně krému je zvláštní, ale mně  se svým způsobem líbí. Gel si dávám každou noc na rty a suchá místa na rukou.... rty jsou jako růžičky a ruce hebké, jako dětska prdelka :-). Fakt super produkt, který si budu kupovat znovu a znovu.

Rimmel - oční stíny - Když jsem v Déemku viděla tuto paletku očnch stínů, hrozně mě zaujal ten prostřední "brusinkový" odstín. Tak jsme do nich šla a nyní mohu říct, že úplně utlačily moje MAC stíny. Rimmel není sice tak pigmentovaný, jako MAC, ale o to lépe se se stíny pracuje. No a to nemluvím o ceně nižší o několik řádů. Všechny barvy jsou navíc super nositelné a přirozené a brusinkový odstín skvěle podtrhne barvu hnědých očí.



Maybelline - Řasenka Falsies - Nic se nevyrovná mojí Heleně Rubinstein, ale Maybelline je fajn řasenka, která krásně prodlouží řasy a neslepí je. S kartáčkem se navíc moc dobře pracuje a nelepí řasy. Dobrý produkt za příjemnou cenu ;-).


Nars - Tužka/rtěnka na rty v odstínu Cruella - Cruellu mám už dlouho, ale letos o Vánocích mi nějak přijde příhodně jí konečně nosit. Barva je matná, vínovo -  červená (taková vánoční), ale pořád jde o celkem nenásilný odstín, kdy nevypadáte, jak když jste zakousla králíka :-). Tužko - rtěnka se skvěle nanáší a vydrží na rtech dlouho. 


Korres - Máslo na rty v odtínu Wild Rose - Korres balzám na rty znám od bývalé kolegyně z práce. Tehdy jsem jí neustále otravovala, abych si od ní mohla natřít rty tímhle úžasným produktem. Nyní jsem se konečně odhodlala a koupila si vlastní a nemůžu se ho nabažit. Balzám má opravdu konzistenci jako máslo, nádherně voní a dodá rtům hezkou barvu. Prostě když se nechcete crcat s aplikací rtěnky nebo lesku, ale zároveň na tý puse chcete něco mít, je tento balzám ideální :-)


Tony&Guy - Cleanse suchý šampón - Suchý šampón... Ten pojem mi vždy téměř naháněl husí kůži a připadalo mi tak nějak nechutné "mýt" si hlavu za sucha. Pak mi ale kamarádka vysvětlila, že to vlastně není tak, že si se suchým šampónem vlasy mejete, ale vlastně na ně jen nastříkáte takový sprej, který zajistí, že budou vaše vlasy zase svěží a nadýchané. Jo, to ten sprej opravdu dokáže. Né, že bych si chtěla přestat mýt hlavu, ale ve dnech, kdy mám takzvaný "bad hair day" mě Tony&Guy zachraňují :-).

A jaké jsou vaše současná oblíbená krášlidla?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář :-)