pondělí 3. února 2014

Nové oblečky pro Puntíče na jaro/léto

Mezi mé koníčky patří i nakupování oblečení :-) Zní to plytce a povrchně, ale je to tak. Ráda chodím po obchodech, okoukávám co je nového a největší radost mi udělá, když natrefím na nějaký skvělý úlovek, který si pak večer kombinuji s dalšími hadříky ze své skříně. Od té doby, co máme naší malou holčičku, mě ale ještě víc, než nakupování pro sebe, baví nakupovat jí ty roztomilé malé oblečky, které jsou většinou tak nádherné, že bych je rovnou brala i ve své velikosti. Navíc se blíží jaro a my máme plány vyrazit na pár dní někam za teplem, takže jsem si řekla, že je naprosto nezbytné (kromě toho, aby na dovolené bylo nebe blankytné :-) pořídit Puntíčeti několik krásných lehčích šatiček, abychom nedělali za hranicema ostudu.

No a moje oblíbená bloggera Louis aka Sprinkle of Glitter zrovna vysdílela video s haulem v Mamas and Papas a já nemohla jinak, než naběhnout na jejich e-shop a také něco z těch jejich skvostů objednat naší malé princezně.



Pruhované šaty pro malou Pařížanku
Někdy něco vidíte a víte, že to prostě musíte mít. Takhle to bylo u mě s těmito šaty. Přijde mi, že jsou přesně na naší malou holčičku a navíc v nich bude vypadat jako elegantní Pařížanka :-) Materiál, z kterého jsou šatičky ušité je moc příjemný a kvalitní a šaty budou tak akorát na teplé večery. Nemůžu se dočkat až do nich Puntíče obléknu a budu ji pozorovat, jak v nich capká všude kolem :-) 



Tričko s legíny pro mořského vlčka :-)
Super roztomilá kombinace dlouhého trička s majáky a racky a růžových legínek je k zulíbaní. Na tomhle modelu se mi strašně líbí ty detaily - záplaty na loktech, do podrobna vykreslení rackové a roztomilá mašlička a ohyb látky v šedé barvě na kalhotkách. Opět je to ideální outfítek na jaro/léto a nevim proč, ale hrozně mi připomíná písničku Sittin on the Dock of the Bay :-)







Kromě Mamas and Papas jsem nakupovala ještě u nás...

Puntíkaté neformální šatičky ze Zary
Tyhle šatičky budou krásné a pohodlné na letní grilovačky a batolení na zahradě, jsou totiž z lehkého a pohodlného materiálu. A samozřejmě mají puntíky, takže to byl pro nás must - have kousek :-)

Růžovo - puntíkaté kombo z Lindex
Tuhle kombinaci mám strašně ráda a naší malé holčičce sluší. V Lindex navíc mají stálou akci 3 kousky oblečků za cenu 2, takže jsem neváhala a přibrala ještě jedno obyčejné bodýčko, to se neztratí :-)



Samozřejmě jsem nakupovala i pro sebe, takže tu v nejbližší době najdete i sbírků mých nových úlovků. 

Už nakupujete na jaro/léto? A taky už se tak strašně moc těšíte na teplo a dlouhé dny? Já se nemůžu dočkat :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář :-)