čtvrtek 17. října 2013

Můj šálek kávy

Někdy mám chuť vyrazit do města s jediným cílem - dát si voňavou kávu, vynikající dortík, posedět si mezi zajímavými lidmi v hezkém prostředí, nasávat tamní atmosféru a povídat si s přáteli. Přiznávám se bez mučení, jsem tak trochu kavárenský povaleč a moje malé Puntíče to, zdá se, zdědilo po mně. V kavárnách totiž vydrží bez pláče klidně i 2 hodiny a nic nám tedy nebrání vyrážet spolu. Dnes byl ideální slunečný den na procházku pod zežloutlými stromy a posezení v nějakém dobrém podniku. Když přijde na kavárny, ráda chodím do karlínské Můj šálek kávy. Šálek je úžasné místo, kde si můžete dát vynikající kávu Doubleshot připravenou profesionálními baristy, domácí dorty, sendviče, limonády nebo polévky. Já navíc Karlím miluju. Podle mě je to taková malá pražská Itálie. Nevím proč z něj mám vždycky takový pocit, ale obzvlášť v letních parných dnech si tu připadám jako v Neapoli. Pokud mám tedy to štěstí a sedím u stolku venku, je to pro mě úplně jako na dovolené (už jen to moře chybí :-).
A protože už jsem měla kavárenský absťák (naposledy jsem vysedávala asi před měsícem) rozhodla jsem si to dnes opravdu užít. Dala jsem si mrkvovou polévku s kari, sendvič s roastbeefem a domácí ostružinovou limonádu a na závěr čokoládový dortík s meruňkovým želé a cappuccino - vše bylo vynikající. Naše malá holčička spokojeně pozorovala okolní ruch z kočárku a já a můj přítel jsme klábosili a navzájem od sebe ochutnávali. Prostě ideálně strávené pozdní odpoledne :-) Více takových.


Mrkvová polévka s kari.

Sendvič s roastbeefem a sendvič s kozím sýrem a cibulovým čatní.


Ovocný dortík a čokoládový dortík s meruňkovým želé.

Káva s latte art.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář :-)