úterý 1. října 2013

Šoping na chladnější dny

A je to tady!!! Rána jsou studená, odpoledne slunečná a celkem teplá a večer se opět začíná radikálně ochlazovat. Co si v takových dnech obléct? Každý rok touto dobou přebírám šatník a v tunách hadříků marně hledám co na sebe... Také máte ten problém, že máte přeplněnou skříň, ale v určitém období najendou nevíte co na sebe hodit? Vyvolává to ve mně pocity zoufalství a zároveň radost, že je čas jít ŠOPIIIIIT :-) Takže jsem vyrazila a... nakoupila. Potřebuji boty, svetry, trička, tílka, kalhoty, šátky... Vlastně, je něco co nutně nepotřebuji? Jako každý podzim jsem v obchodech zjistila, že opět frčí zemité a smutné barvy. To mi trochu vadí. Proč podzim = nuda, nuda, šeď, šeď? Ale i tak jsem natrefila na pár parádních kousků, které chci s vámi posdílet.

1) Geniální pruhovaná košile s pyramidkovými knoflíky z H&M aneb "jsem tak trochu rebel" :-)
Bude se skvěle hodit k černým upnutým džínům a kotníčkový botám (které jsem si také samozřejmě pořídila :-)) Hned jak jsem ji viděla, věděla jsem, že ji musím mít a že je to ideální kousek pro podzimní počasí (--> je teplo - vyhrnu rukávy, rozepnu --> ochladí se - stáhnu rukávy, zapnu).

2) Puntíkovaný svetr z H&M
Jak je z názvu blogu patrné, mám velkou slabost pro puntíky. Navzdory tomu, že mnoho lidí je považuje za silně retro a jak by moje maminka řekla za "babské", já je prostě miluju a dle mého názoru oživí každý outfit a dodají vašemu stylu hravost a mladistvost. Jinak svetry přes hlavu si vždycky pořizuji o číslo větší (tedy ve velikosto L). Mám totiž ráda, když na mě trochu plandají a případně mi přepadají přes jedno rameno.

3) Paví svetr z Mohita
Zbožňuji dlouhé teplné svetry. Ale už několik let hledám ten pravý. Vidím ho jasně před sebou. Představovala bych si ho v krémové barvě, dlouhý asi do půlky stehen a pletený takovým tím hrubým stehem. Pořád však svého "svetra božského" hledám. Než ho najdu pořídila jsem si v Mohitu tento šedý se zajímavým obroubením, ve kterém je propletený řetízek. Už dva lidé, nazávisle na sobě řekli, že vypadá jako paví ocas (cože? mám to brát jako lichotku nebo si ho už nikdy nemám brát na sebe? :-)

4) "Happy" šátek z VERO mody
Na VERO Modu nedám dopustit a ani tentokrát jsem tam nemohla nezavítat a neodnést si alespoň jeden úlovek - šátek. No řekněte... není to nejkrásnější (nebo alespoň nejveselejší) kombinace barev? Opět láska na první pohled a dál už jen já u kasy s kreditní kartou v ruce :-) Ve VERO mají v poslední době hlavně takové ty šátkoroury. Nejdříve jsem se jim bránila a dávala přednost klasickým, ale nyní je mám ráda. Je to s nima totiž jednodušší a nemusíte se celý den zabývat převazováním.
5) Kotníčkové boty Refresh
...a ani u on-line šopení jsem nezůstala pozadu a na Zootu jsem si pořídila tyto kotníčkové semišové botky. Já mám s botama problém a rozhodně nepatřím mezi ty, kteří mají doma desítky bot a jsou tzv. shoemaniaci. Asi to bude tím, že mám nohu číslo 41. Ano, 41. Nerada to přiznávám, protože si ze mne často moji kamarádi utahují a obuv bych v podstatě mohla sdílet se svým přítelem :-) 
Boty ve velikosti 41 se hledají celkem těžko. Nakupování bot je tedy pro mě spíše stresující záležitost, protože když už se mi nějaké opravdu líbí, tak na mou otázku, zda mají velikost jednačtyřicet se prodavačky většinou lítostně usmějí a řeknou, že to opravdu nemají. Takže když jsem na Zootu uviděla tyto stylové kotníčkové a NAVÍC ve velikosti 41 (v závorce u velikosti bylo uvedeno, že zbývá už jen pár kousků, což mě ještě více motivovalo k urgentnímu nákupu), tak jsem po nich doslova on-linově skočila :-) Budou se hodit k uzkým džínám i k sukni a na podzimní teplo/neteplo jsou naprosto ideální.

6) Klokanka Femi Pleasure s psychedelickou koalou
Na závěr taková malá libůstka. Již delší dobu se na e-shopu Fresh Labels divám po této crazy mikině s psychedelickou, indiánsko - pirátskou koalou s knírkem (nikdy by mě nenapadlo, že někdy něco takového napíšu :-)). Vím, že je trochu divočejší a když v ní jdu po ulici, tak se po mně lidé ohlížejí, ale já ji prostě žeru. Navíc je úžasně teplá, dlouhá a kapuca velká (ne takové ty co vám jsou do půlky hlavy, jestli vůbec).
Toť k mému šopení na podzim a už teď se těším na tvorbu dalších blog postů, protože u tohoto jsem se náramně pobavila :-)
Peace.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář :-)